www.mohosman.yoo7.com
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا بكم في منتدي العلم والايمان
عزيزي الضيف و الزائر ، مرحبــا بك .. أنت غير مسجل في منتديـــات العلم والايمان ... للاشتـــراك و الإستفادة من مزايـــا العضويــة، الرجــاء التسجيل
مع تحيات مدير المنتدي م /محمد عثمان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

www.mohosman.yoo7.com
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا بكم في منتدي العلم والايمان
عزيزي الضيف و الزائر ، مرحبــا بك .. أنت غير مسجل في منتديـــات العلم والايمان ... للاشتـــراك و الإستفادة من مزايـــا العضويــة، الرجــاء التسجيل
مع تحيات مدير المنتدي م /محمد عثمان
www.mohosman.yoo7.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

انازي اي بنت

2 مشترك

انازي اي بنت Empty انازي اي بنت

مُساهمة من طرف رباب سمير الأحد 11 أبريل 2010 - 18:08

أنا بنت .. كل مرة أمسك فيها المشط وأسرح شعري الطويل الناعم قدام المراية بيلفت انتباهي قد ايهشعري جميل وقد ايه انا جميلة وجذابة ورائعة . أنا بنت .. كل لما تعدي من قدامي بنت زيي ولابسهفستان شفاف وبيبين مفاتنها ويغري كل اللي يبص عليها بفتكر دايما جسمي وحلاوته في الفستان ......اللي كنت لابساه امبارح في البيت. لكــــــــــــــــن .... لكن انا بنت مسلمة حافظة آية الحجاب ، عارفه كويس اوي ان جسمي لازم يتستر وشعري لازم يتغطي ، لازم الحجاب يغطي رقبتي ، لازم العباية تغطي جسمي .. أعجابي بنفسي وبجمالي مش هيكون سبب أبداً اني مش اطيع ربي واستجيب للي أمرني بيه ودعاني ليه رسولي محمد صلي الله عليه وسلم. انا بنت .. كل مرة أخرج من المعهد بتاعي وأشوف زميلتي وصاحبها اللي مستنيها عشان يتمشوا سوا ويعيشوا لحظات رومانسية جميلة وغير وقلبي يرتعش لما افتكر الحب وقد أيه هو جميل وافتكر وحدتي واني لوحدي من غير حد يحبني زيها. لكــــــــــن ... لكن انا بنت مسلمة وهفضل دايما وفيه لجوزي وعارفه انه جاي عشاني انا ، وربنا يحميني ويخليني واثقة من ده اوي وهفضل مستنياه عشان اكون عشانه زي ما علمني القرآن الكريم. أنا بنت .. ونفسي لو اخرج وأروح رحلة مع اصحابي والعب واتنطط وارقص زي ما كله بيعمل. أنا بنت .. نفسي لو اروح فرح صاحبتي واسيب جسمي يحس بحريته علي الموسيقي العالية ويبصلي الكل وهو مبسوط ويصقفوا عشاني واحس بحلاوتي في عنيهم. لكـــــــــن ... أنا بنت مسلمة وارفض الاختلاط المحرم اللي الرحلات والحاجات دي معموله عشانه بس وعارفه كويس خطورته عليا وقد ايه هشيل ذنوب كتيرة . أنا بنت .. بحب الحياة واحب اني احس بنفسي وبوجودي. لكــــــــن ... أنا بنت مسلمة وعارفة معني وجودي وعارفه انه مرتبط بالتزامي ، عارفه إن ربنا كرمني بالحجاب وخلاني مصونه ، ربنا خايف عليا من كل عين مبتخافوش . أنا البنت المسلمة اللي هتعيش دايماً مسلمة ، اللي هتعيش حياتها اللي عايزاها في بيتها مع عيلتها وجوزها ولما تفكر تخرج هيفضل ربنا سبحانه وتعالي حاميها والحجاب صاينها ومخليها أميرة في الأرض .................................................. ............................... يااارب اهديني واهدي كل بنات المسلمين يكونوا البنت دي وانا اولهمادعولى ربنا يثبتنى ويحمينى من نفسى لاتنسونى بدعااااااااا
رباب سمير
رباب سمير
عالم فضى
عالم فضى

عداد النشاط في المنتدي : 106609
نشاط العضو : 1

انازي اي بنت Empty رد: انازي اي بنت

مُساهمة من طرف SMAHER الثلاثاء 13 أبريل 2010 - 6:29

جزاكى اللة كل خير رباب على الموضوعيارب يهديكى ويهدى كل المسلمين امين يارب
SMAHER
SMAHER
عالم صعد الي قمة المنتدي