www.mohosman.yoo7.com
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا بكم في منتدي العلم والايمان
عزيزي الضيف و الزائر ، مرحبــا بك .. أنت غير مسجل في منتديـــات العلم والايمان ... للاشتـــراك و الإستفادة من مزايـــا العضويــة، الرجــاء التسجيل
مع تحيات مدير المنتدي م /محمد عثمان

المتحدث بالاخلاق

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

هل نتم منهم

نعم
 
ام
 
لا
 
 
 
استعرض النتائج

المتحدث بالاخلاق

مُساهمة من طرف brans في الخميس 21 يناير 2010 - 6:02

بسم الله الرحمن الرحيم


السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

طبعا كلنا عارفين المثل اللي بيقول \\\" اللي اختشوا ماتوا \\\" هم فعلا ماتوا
من زمان .

عايز اتكلم في موضوع الغيره بس مش الحكايات بتاعت
الافلام وقصص الف ليله وليله .

لا الغيره اللي انا بتكلم عليها هي الغيره علي الاهل وعلي البيت .
اللي هي ضاعت وتوفاها الله من بتاع15 أو 18 سنه \\\" الله يرحمها \\\"
امثله يعنى على كلامى....................

الاخ لما يدخل اوضه اخته ويلاقيها ماليه الحيطان بصور تموره
وحاطه السماعات علي ودانها وسرحانه مع اغنيه عنيه بتحبك وقلبي
بيحبك دا يبقي ايه .....دا يبقي مياصه وقله ادب ..... ومع ذلك يبقي فاتح
بقه بابتسامه عريضه ويقول انتي مش هتسيبك من تامر بتاعك ده
وركزوا علي كلمه بتاعك تروح هي تقوله انا بحب تامر جدا يروح
باصص لها زي الاسد ويقول ايييييييييييه بتقولي ايه دا هيثم شاكر
برقبته .(بيفهم اوى الاخ ف الموسيقى)
الله عليه راجل ولا كل الرجاله .


ولا المذيعة اما تقابل الراجل الفنان ومراته في الشارع وتسأل مراته انتي بتحبي
مين من الممثلين تقولها احمد عز يروح البطل اللي جمبها يقول بابتسامه
عريضه وانا كمان (حاجه تشرف )
ولا الممثل نفسه والامثله كتيره يبقي بيتفرج عي العرض الخاص بتاع
الفيلم بتاع مراته ويلاقيها طول الفيلم في حضن البطل وهو
كوووووووووووووووول ولما البطل يبوسها في اخر الفيلم وطول الفيلم كمان تلاقيه وقف بيسقف ومبسوط وبيقول بفخر مبروك يا حبيتي عقبال
الفيلم الجاي .


والاب اللي سايب بنته تتعلم وتاخد كل ثقافتها من الافلام العربي والاجنبي .
واللي بيشوف اخته في الجامعه واقفه مع صاحبها وعادي وفي البيت
تسمعه يبقولها يا شوشو هيثم بيتصل عليكي مش دي الرنه بتاعته وهي
تقوله وانت زيزي بعتتلك رساله .حاجه جميله

كفايه ولا اقول كمان
دا يبقي انحلال كل واحد من دول ديوث لا يغير علي اهل بيته ضاعت منه كل معاني الرجوله بل وضاع منه كل شئ
والامثله دي موجوده في مجتمعنا بدون شك واكتر منها كمان .
الرجاله بقوا كووووووووول على الاخر
شعار مــــتـــبـــقــــــاش خـــنـــــيــــــق
فرفش وخلي اللي حوليك يفرفشوا
علي الدنيا السلامه

وفى الاخر
الله يرحمك يا ........
انتو عارفين بقى بلاش أكمل
وطبعا مش كلهم كده بس للاسف بقى كتير منهم كده...............
وشكـــرااا
اللى يعرف حد بقى بالمواصفات دى يدخل كده يحكيلنا
يمكن كل واحد يحمد ربنا على ابوه واخوه وانهم قد كده محافظين علينا
ربنا يهدى شباب المسلمين يارب قولو امين
مستني ردودكم

brans
عالم نشيط
عالم نشيط

عدد المساهمات : 44
عداد النشاط في المنتدي : 51386
نشاط العضو : 2
تاريخ التسجيل : 23/11/2009

http://[URL=http://www.tobikat.com][IMG]http://www.m5zn.com/uplo

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: المتحدث بالاخلاق

مُساهمة من طرف رباب سمير في الجمعة 22 يناير 2010 - 3:11

شكرا علي الموضوع فعلا ياريت الشباب يتغيرو شويه دي بقت مشكله كبيرة جدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

رباب سمير
عالم فضى
عالم فضى

عدد المساهمات : 224
عداد النشاط في المنتدي : 52449
نشاط العضو : 1
تاريخ التسجيل : 21/11/2009
العمر : 28
الموقع : nadaamr85@yahoo

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: المتحدث بالاخلاق

مُساهمة من طرف SMAHER في الثلاثاء 23 فبراير 2010 - 13:32

شكرا يابرنس على الموضوع

SMAHER
عالم صعد الي قمة المنتدي
عالم صعد الي قمة المنتدي

عدد المساهمات : 643
عداد النشاط في المنتدي : 51854
نشاط العضو : 20
تاريخ التسجيل : 10/01/2010
العمر : 24
الموقع : www.mohosman.yoo7.com

http://NAZRA2.HOOXS.COM

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى